سایت رسمی استاد محمد علی قدمی(ساقی)

گروه ساقی (موسیقی سنتی و عرفانی ایران)

سایت رسمی استاد محمد علی قدمی(ساقی)

گروه ساقی (موسیقی سنتی و عرفانی ایران)

سایت رسمی استاد محمد علی قدمی(ساقی)

گروه موسیقی ساقی به سرپرستی و خوانندگی استاد محمد علی قدمی(ساقی) آماده همکاری برای اجرای برنامه های هنری می باشد تلفن = 09337967229

ساقی (اولین اجرای زنده که به صورت مستقیم در جهان پخش شد)

ساقی

 

جمال محمد(ص)

یاد حق

سوی تو (یاعلی)

 

شهناز

آواز بسیار زیبای استاد محمدعلی قدمی با تار استاد جلیل شهناز

قدمی

 

حدیث سحر

نظرات  (۶)

۰۹ آذر ۹۲ ، ۱۹:۴۷ الکساندر جلیلیان
من از انگلستان و ساکن شهر لیدز هستم. آیا امکان دانلود برای کسانی که این سبک موسیقی آقای محمد قدمی می پسندند و دور از ایران هستند وجود ندارد؟ من چطور می توانم دانلود کنم آقای محمد قدمی هزینه دانلود هر تراک چند دلار می باشد؟
ممنون . لطفا تماس بگیرید 00441945834154 
پاسخ:
با سلام وتشکر از شما آقای الکساندر آثار صوتی استاد قدمی فقط برای شنیدن علاقه مندان گذاشته شده وقابل دانلود نمی باشد برای دانلود آثار صوتی استاد،شما می توانید نام ایشان را در google سرچ کنید آثار متعدد صوتی ایشان می آید که قابل دانلود است
افتخار میکنم به استادمحمدعلی قدمی من وخانوادهام ازموسیقی های دلنشین استاد لذت میبریم

علی ایرانی از شهرستان  مشگین شهر
پاسخ:
با عرض سلام و تشکر از لطف و محبت شما، آقای ایرانی به استاد محمدعلی قدمی. امیدواریم که خداوند به این استاد بزرگ توفیق بدهد تا باز هم برای ما وهمه علاقه مندان بخواند. صدای دلنشین و زیبای استاد محمدعلی قدمی صدایی است که سالها مردم با آن خاطره دارند.
با سلام در سایت شما کاست برگ سبز قدیمی آقای قدمی نیست لطفا قرار دهید .
با سلام
دیشب پنجشنبه 95/8/13 افتخار این رو داشتم درجوار جناب قدمی در تاتر باران شرکت داشتم ومختصری با ایشان سخن گفتم (وکیل دادگستری هستم.بازیگر و نویسنده ) از دیرباز صدای ایشان مورد توجهم بود چه آنزمان که در اتوبوس برای رزمندگان برنامه اجرا کرد چه آهنگ ساقی و چه دریک محفل خصوصی که به قدرت صدای ایشان ایمان آوردم و انتظار میرفت با این قدرت صدا بیش از این جایگاه رفیعتری را میداشت.ولی افسوس چنین گوهر ارزشمندی را کمتر میبینیم.به توصیه ایشان وارد سایت شدم از دیدن توانائیها وافتخارات ایشان لذت بردم حالیه آواز ایشان را با تار جلیل شهناز گوش کردم مرحبا مرحبا....
پاسخ:
با سلام و تشکر از لطف و محبت شما 
با سلام خدمت شما من خیلی وقت بود که دنبال این اهنگ میگشتم دمتون گررررررررم
پاسخ:
باسلام وتشکر از شما
۱۹ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۷:۵۰ محمود منصوری

سلام استاد هر کجا هستید پاینده باشید من عاشق صدای زیبای شما هستم خدا به شما عمر با عزت بده یاعلی

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی